fredag den 4. januar 2013

Migræne anfald forsvandt med det samme

Jeg lider selv personligt af frygtelig migræne med aura.

Anfaldet starter altid med flimren og sorte pletter for øjnene. Dernæst mister jeg følelsen i fingrerne og i rigtig slemme tilfælde, begynder jeg at tale sort.

Disse symptomer varer i ca. 20-30 minutter hvorefter de forsvinder som dug for solen. De bliver dog straks erstattet med den værst tænkelige hovedpine og voldsom kvalme.

Ingen medicin fra lægerne har kunne hjælpe mig, så jeg skulle selvfølgelig prøve plastre.

Da jeg kunne mærke, jeg begyndte at få mine synsforstyrrelser, startede jeg med at sætte Aeon plaster i nakken. Inden jeg nåede at hitte ud af hvordan det ellers skulle tackles, fik jeg mit syn tilbage og resten af symptomerne blev væk.

Jeg er lykkelig !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar